Liggande slampan- för dig som vill få ordentlig träningsverk dagen därpå.


Som jag skrev i ett litet inlägg tidigare tränar jag flitigt och diceplinerat som aldrig förr. För två veckor sedan kom jag på eller testade en ny övning som är de ultimata för en snygg rumpa- resultat lovas efter bara 2 veckor! Instruktioner kommer här nedan övningen kan göras på gym eller hemma. Att föredra om du är lite förnäm eller pryd av dig är hemma att rekomendera med tanke på att den kan dra åt sig vissa blickar!

Övning 1

1. Ligg på sidan.
2. sedan är de bara att saxa upp och ner med benet, och här ska de inte latas utan ta i så de svider!
3. Byt sedan sida och upprepa.
4. Rekomendation: Ca två minuter nonstop på varje ben X 2 men de kan man ju så klart variera lite som man vill.

Övning 2

1. Ställ dig på alla fyra.
2. Luta ned huvudet i golvet.
3. Sparka bakut upp och ner med benet och byt sedan.
4. Att rekomendera: ca två minuter med varje ben X 2. Här kan du också variera lite som du vill, men ha alltid i åtanke INGEN LATHET! de ska svida dessutom för att effektivisera träningen spänn magen också.

Resultatet från gårdagens träning är en svidande träningsverk på min bakredel vid sittande ställning och utsidan av låren som ett bevis på en hård och effektiv tid i gymlokalen!

Bild kommer när jag har någon som kan  ta en!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0