En veckas semster från bloggen

Jag har inte varit tillgänglig i en vecka eftersom jag befunnit mig utomlands. Av den anledningen ber jag om ursäkt till mina kära läsare eftersom det varit dålig uppdatering som SÅ klart ska förbättras, samt en ursäkt till alla som jag inte varit tillräckligt dryg mot. BTW ska jag självklat lägga upp en bild på mig själv för att visa hur brun jag är, bara så att ni kan jämföra med er själva :] Måste bara få min karl att lägga upp bilderna från kameran, jag kan ju tyvär inte allt....


Jag vid en liten fiskeby ute på Gozo

Kommentarer
Postat av: Viktor

Ja du får banne mig ta och skärpa dig! Annars!

2008-08-25 @ 00:54:18
URL: http://jostor.se/vichle
Postat av: Anonym

Annars vad? KOM DÅ!

2008-08-28 @ 21:58:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0