RIKSLARM efter farlig mördare.

Det är sällan som jag läser tidningar, ifall jag gör det är de SvD som gäller. Hemma hos min pojkvän går jag automatiskt i på aftonbladet eftersom de är den tidningens om står länkad i deras adressfält. För det mesta brukar jag bara slö titta lite snabbt och se ifall någon kändis gjort bort sig eller hur mycket de ljuger och försöker lura okunniga människor. Jag menar hur många kan gå på rubriker som -gå ner 10kg på två veckors metoden (JA du kan de om du är fet) eller nu är du chanslös med moderaterna i styre. (gå in på http://www.moderaterna.se/ och se hur chanslös du blir)
Idag föll jag plötsigt för just denna rubrik -Rikslarm efter farlig brottsling.
Jag klickar upp den lite fort och läser att en rymling rymt från permis för ovanilghetensskull. Ingenting ser så där överdrivet ut som de brukar göra när de skriver Lite längre ner påsidan står det i ett uttalande från polisen att han anses som farlig för allmänheten och att han har begått flera mord. Jo jag tackar ja här går vi visst runt bland ett mörkertal spritt språngande fria brottslingar som anses som farliga för allmänheten när de rymmer är de inte lika farliga då för att de inte gör de?. Vad är de för fel på fängelse lixom??

Btw det går runt en blottare i akalla så jag vågar inte gå ner på nedervåningen däremot kan jag inte hålla mig från att smygtitta ut lite ibland från övervåningen ner på gården de är mörkt och buskar. Första gången trodde jag att elefantrutschkanan var en man som stod och kliade sig i håret...

Kommentarer
Postat av: Fredrik R.

Jävla SOUSSE!

2008-08-25 @ 11:24:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0