snorkråkan.

Det finns ett fåtal saker här i livet som jag blir rent ut sagt äcklad av mer än äckliga människor. Idag skedde just en sån där grejj som fick mig att vilja spy flera gånger om.

Med tunga steg satte jag mig på tunnelbanan mot skolan och ja det är fortfarande sommarlov.. SL tanten ropar                   -Universitetet och jag samlar ihop mina böcker och antackningar som jag spridit ut lite huller om bullar i knät och i väskan. När jag sedan åker upp i rulltrappan ser jag en snorkråka sitta på min tröjja, jag tänker lite snabbt
-har jag petat ut den dära? när gjorde jag de??
Det tog mig ett fåtal sekunder innan jag insåg att detta inte var min snorkråka och jag fick panik! jag drar lite av min kofta och ser en snorlåtska med allt äckel de innebär ligga där grön och gul på mina byxor och tänker snabbt att den måste kommit från när jag hade väskan på golvet och sedan hade den i knät och ser mer av de gurgel grön-gula sörjan under min väska!! paniken bryter ut och jag börjar gå snabbt upp i rulltrappan, jag får kväljningar och försöker flera gånger hålla emot spyreflexerna som hotar gång på gång att slänga upp en spya med allt innehåll jag åt till frukost. Vem fan är så vidrig att man spottar på tunnelbanan och gör de överhuvudtaget!

Det skabbigaste är att någon har gjort de och att någon tycker att det är acceptabelt. Undra hur man ser ut när man gör något sånt? Satt personen själv eller hade den någon medresenär? Tyckte den medresenären att det var okej? och hur reagerade omgivningen på det?

Kommentarer
Postat av: Emmy

fyyyfan va äckligt!!

2008-08-12 @ 09:17:24
URL: http://emmyohman.blogg.se/
Postat av: biiiiiip

mer uppdatering rullen!

2008-08-12 @ 10:38:55
Postat av: Viktor

mysigt.

2008-08-13 @ 13:39:36
URL: http://jostor.se/vichle
Postat av: Anonym

Vad hände sen då, åt du upp den eller hur gjorde du?...

2008-08-28 @ 22:01:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0