Tenta incedenten.

Idag mina vänner har det varit en stor dag mina vänner. Idag stod min framtid på spel vilket för mig var väldigt viktigt. Mitt under mitt seriösa tentament skrivande skedde något som måste varit de roligaste som skett på många timmar.
Jag satt placerad längst fram och helst plötsigt hörde jag precis bakom mig något som lät prrrrrrrrrrrrrrrruuuuuuut!!!!!! Jag fnissade till som få andra i salen och försökte hålla mig från en hysterisk skratt attack vilket var svårt i mitt fall då jag var extremt övertrött i kobination med bra/dålig humor. Jag var bara tvungen att se vem bakom mig som gjorde ett misslyckat försök till en smygare som resulterade till att låta över hela tentament salen. Jag avvaktade i en minut innan jag vred huvudet om med ett försök till icke stort leende. Killen kollade ner i bänken och jag väde mig om och fnissade vidare..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0