Toalett incidenten.

Idag på skolan var jag och cattis tvungna att springa ett stor x antal ggr. Pappret tog slut så jag fick ta mig igenom hela biblioteket för att utföra mina behov. Väl på vägen hittade jag en handikappstoalett. Skönt tänkte jag med en stor toa.
När jag dragit ner byxorna och gjort klart de jag skulle upptäckte jag att pappret hängde ca 1,5 meter bort. Hur fasen ska man göra när man är handikappad?? ska man sätta sig i sin rullstol och glida dit för lite papper eller? Jag menar jag var ju inte ens i närheten av att nå. Hur som helst fanns det inget att göra åt saken det var bara att gå med byxorna nere vid knäväcket och se ut som en anka...



Kommentarer
Postat av: Sofia

hahahahha! jag kan verkligen tänka mig hur du såg ut!!

2008-08-14 @ 20:29:03
Postat av: Hasse

Så det kom lite bajs på golvet eller?

2008-09-05 @ 12:52:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0