varför läser folk kenzas blogg?

Spanade in något sk. bloggportalen nyss och såg att den omtalade (i iallafall aftonbladet) kenzas blogg låg först upp på listan. Min fråga är hur hon kan ha så många läsare? De ända hon skriver om är ju hennes hund, att hon äter kladdkaka varje dag och att hon hoppas att folk minns henne för att hon är en omtänksam människa -inte för att hon är snygg.

Jag tror iaf att folk enbart läser hennes blogg för att hon är snygg annars kan man ju läsa vilket skit som helst. Inget annat.


Kommentarer
Postat av: muzraheim

Eyy hon brösten är fin ok? jag ticker dy blogg e semst när dy sejer ny kenzao e dum! ny komme ja läza hons blog tre gonger so hon bli mer ennu kend!

2008-08-31 @ 22:13:54
Postat av: Britt-Marie

Lär dig stava, jävla importbarn! Mina ögon blöder!

2008-09-01 @ 15:52:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0