BLONDINBELLAS TV

Okej min kväll blev genast lite bättre när jag kom på att Empy tidigare idag berättade att Blondinbella skulle göra TV. I en intervjuv säger hon att hon hoppas att folk kanske får en annan bild av henne än den som visas i bloggen.  Detta var de jag lärde mig om blondinbella i kvällens program- Blondinbella hatar att städa och diska och tänker skaffa städhjälp. Blondinbella ger sitt sminktips om hur man lägger lite guld shimmer på kinderna precis som kändisarna.

Det jag lärde mig från kvällens program tillskillnad från hennes blogg är med andra ord..... Ingenting nytt och det gjorde mig ju lite besviken, jag hade mer gillar ifall de var drastiska drag typ som att hon avslöjar att hon egentligen jobbar som städerska eller något. Jag har fortfarande hoppet kvar om att hon inte är som i sin blogg i de verkliga livet, låt tv-serien avgöra!

Programet får 2 rullgardiner av 5 möjliga eftersom de var hennes första avsnitt.



p.s Bilden kan vara tagen innan hon började använda guldshimmer på kinderna men så ser hon iaf ut när hon har sminkat sig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0