En del saker får mig att bli riktigt sur

Inte för att jag brukar ta små saker på så stort allvar. Och inte för att jag brukar vara så seriös i min blogg men något som fick mig att bli alldelles upp över öronen förtvivlad var när en vän till mig som jag inte träffar på länge började påpeka mitt liv och hur jag lever de som hon hört från en annan vän. Jo jag tackar här har visst en jag känner gått och sagt saker som den inte verkar riktigt veta vad den talar om till en annan, som sedan säger de till mig!! Den personen borde vetat bättre om mitt liv egentligen, och tänkt sig för innan den började säga saker! Den personen om någon har inte mage till att påpeka något och detta sårar mig fruktansvärt. Här går jag och försöker på alla möjliga vis med allt så sitter den där och inte ens lägger märke till allt jag gör. Vafan hade jag ens haft en kompis vars föräldrar skiljdes hade jag iaf frågat hur de var tills jag fick de bekräftat att de var okej. Jaja skit samma det var kanske inget illa menat egentligen är jag bara mest besviken..


M.v.h Rullgardina!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0