Garva ihjäl sig!

HAHA jag satt precis och kollade igenom mina sms och kunde inte låta bli att vika mig dubbelt när jag kom fram till ett sms Cattis skickade klockan 05.00 i söndags morse där hon skrev "Glad jul från alrandas toalett" och har tagit en sliten bild från toaletten!! De fick mig att tänka på en kväll för en månad sen, jag hade precis skrivit en tenta i 4 timmar och skulle göra henne sällskap i microrummet. Vi börjar disskutera fisar och pruttar och kommer sedan in på att jag inte kan bli kompis eller vara trevlig mot killar som är fulare än mig själv eftersom de alltid blir kära eller intreserade av mig då. När vi sedan var klara och skulle gå ut satt de en kille precis utanför dörren som granskade oss från topp till tå och min första tanke var men guud är vi så snygga eller??? Sen kom jag på mig själv, han har ju suttit där och hört hela vårt samtal och måste tycka att vi var dumma i huvet. Ibland är man lite för självgod.

Jag har färgat ögonbrynen igen. Jag hoppades på att de inte skulle synas så mycket men de första min syrra sa igår när vi och pappa skulle ut och äta var "Har du färgat ögonbrynen eller? Du ser ju HELT galen ut!"  jätte kul att höra ska nog mura in mig några dagar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0