Trött på mig själv.

Ibland blir jag så trött på mig själv, nu har jag suttit hela morgonen och tyckt synd om mig själv, som straff åt jag en minimal kalorisnål frukost och som följd satt jag ännu mer och tyckte synd om mig själv så jag tröck i min en hel påse riesen för att jag kanske skulle bli gladare, nu har jag bara ännu mer ångest eftersom att jag egentligen inte hade någon anledning att äta upp hela påsen de var ju inte ens gott! Eller jo de hade jag föresten de är ju så synd om mig................... Jag vill bara att de ska bli helg så jag kan göra nå kul, jag vill inte sitta hemma en hel helg och bara känna att livet går.....

Herre gud har jag hamnat i någon form av 22års kris eller är de bara för att få vara bitter för studen? Jag borde åka och träna men motivationen är så klsart på 0 som till allt annat också..........



Jag traskar på på en liten bakis prommenad i vackra waxholm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0