BH-incidenten


Idag tog jag mig i kragen, efter att ha suttit och lyssnat på en föreläsning och debatt om skolan och it shoppade jag loss för 725kr de kan tyckas vara lite men med tanke på att jag endast köpte 4 saker varav alla från GINATRICOT var de för mycket. Anyway var hållhaken till att jag tillät mig shoppa med den strama ekonomi jag har att jag skulle plugga effektivt efteråt, vilket jag faktist höll. Så efter en bigmac med tillhörade bönsalad, som jag inte förstår hur den kan tillåtas serveras slog jag mig till ro och börjar läsa i min tuuunga tjocka boook.... Tills Cattis kom för att göra mig sällskap och utbyte av lite skvaller.
Efter det åkte jag hem till vårt från och med nästa val TRYGGT och SNYGGT väsby för att vara med på ett oerhört seriöst MUF-möte. När mötet var avklubbat var jag ju tvungen att visa mina nya investeringar för damerna och ehm hern kanske vi ska kalla honom som är den enda av annat kön och drog upp BH:n för att visa hur "multi function BRA" den var som resulterade att den gick sönder innan jag ens hade sätt hur funktionell den var. Daniel försökte snältl fixa den, och jag med då plötsigt dörren rycktes upp och en frågande tjänsteman såg ut att undra vad vi sysselsatt oss med. Jag var ju tvungen att säga  som de var att min "multi function BRA" gick sönder och visade honom ledsent och alla sörjde, jag började sedan av någon anledningen bolla den mellan händerna då en ny person ska vi kanske kalla de tjänstekvinna öppnade dörren utan att jag märkte de och där stod jag med min "multi function BRA" slängandes mellan händerna i luften med en hel styrelse i åskådning. Så för erat egna bästa köp inte "multi function BRA" på Gina ifall ni vill göra en investering........

Hur som helst var vi i väsby roligt på våra möten. Vi är inte gammla avdankade politiker än och de känns ju skönt.......


Kommentarer
Postat av: nyfiken

en bild med bhn på hade varit fint

2008-11-17 @ 12:39:24
Postat av: mickan

jävla cpäckel, homopervo!

2008-11-28 @ 18:49:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0