Inte okej att dissa någon ful när man ser ut som stryk själv!

Igår kollade jag på något så kallat next ett sååå amerikanskt dejtingprogram. En kille som var med var as ful och sa next till de 4 första tjejerna okej de var inte så snygga, MEN HAN VAR FAN INTE snygg och jag störde mig som fan på att han trodde att han var någon jävla Orlando blom eller något. Någonting jag alltid har och alltid kommer störa mig på är fula personer som tror att dom är aningen snyggare än vad de är. Pricken över i:et var att han påstod sig vara kräsen när de gäller valet av tjej därför hade hans längsta förhållande bara hållt i en månad. Varför inte bara erkänna för sig själv att man beteer sig på ett äckligt sätt som tror att man är snyggare än alla andra när man inte är de.
 Ifall jag hade varit där hade jag iaf definitivt dissat honom.

Nu ska jag sova, jag har gjort en tenta idag som gick över förväntningar! Nu är de bara att vänta 3 veckor och se....

Kommentarer
Postat av: Viktor

hörru vad hände med vår sushi egentligen? :p

2008-11-05 @ 23:13:34
URL: http://jostor.se/vichle

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0