Segt


Jag håller på läser världens tråkigaste bok i skolan. Den här jävla boken är på 600 sidor och mördar mig till söms varje gång jag öppnar den! Det är ju skönt att de bara återstår 580 sidor i alla fall. Jag börjar nå mitt mål sakta men säkert........
Idag när jag skulle förflytta bilen började det stinka rökt korv genom fläcktinblåset, de måste typ ha dött en fågel där eller något.
Jag har redan börjat skriva önskelista, jag förstår aldrig varför folk har så svårt att gör de. Min brukar bli ca 1 A4 sida med för de mesta samma saker på. Detta har jag hunnit skriva hitills.

1.Pengar som ska gå till någon resa. (mina föräldrar ger aldrig pengar för att de tycker de är tråkig, istället får jag såna där jätte nödvändiga saker som jag aldrig har användning för eller kommer använda)

2. Pressentkort på zara,Gina,HM och Åhlens.

3. Ett tandläkarbesök (kanske inte de roligaste att önska sig)


Kommentarer
Postat av: Viktor

Jag önskar mig faktiskt ingenting i år. Mer än en Ipod Nano från mig själv :P



Sen så har jag redan fått en julklapp; Band of Brothers Blu-ray box!

2008-11-19 @ 08:10:38
URL: http://jostor.se/vichle

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0