Vad händer en fredagseftermiddag?

Jo efter en hel veckas slit med skolan skall jag unna mig en liten åktur till Täby centrum för att kolla ut eventuella julklappar till diverse familjemedlemmar och mig själv hehe. heheh. När jag kommer ut för att starta igång bilen som stått relativt still i halkanstider närmare bestämt en vecka, vad är de jag ser?! Bilen står på sniskan och ena framdäcket är tom på luft! Jo jag tackar här kan man visst inte förvänta sig den servic som 4200kr borde ge och inte för den delen heller däck som inte pyser ut efter en vecka! Jag skickade min far dit jag köpt däcken och att stöta på honom fly förbannad är inget man vill råka ut för. Hur som haver ringde ägaren och sa att han var på väg hem till mig och att detta skulle kosta mig dyrt ifall de var en spik i däcket. Jag svarade snällt att vi var 7 min hemifrån då han ger mig en jävla utskällning där han skriker och undrar om jag tror att han har all tid i världen och att han inte hade tid att minsan vänta på mig i 7 min varav jag blir fly förbannad och skriker tillbaka att jag om någon icke har tid att se ett utpyst däck varje gång jag ska åka med min bil för att dom inte kan sitt jobb. I alla fall var de ingen spik i däcket så de var ju skönt att jag slapp stå där med svansen mellan benen ifall de hade suttit en spik i däcket.

annars har jag ängnat helgen till att julpynta och städa hemma, dock inte mitt rum än någon som vil tjäna 200kr?....




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0