Vad händer kl 07.45 en onsdag?

Jo en härlig punka upptäcks. De var inget att göra mer än att ställa sig och byta, jävligt tur att man är händig jag kan ju både byta däck och spela poker fast jag är tjej. Efter ett tag kom en gubbe springades och sa att han hade 10min över och ville hjälpa mig, väldigt snällt de är sånna som han och jag som får den här världen att inte gå under! Efter det åkte jag till verkstaden där jag hämtade ut mitt NYA däck i fredags och skulle skälla ut dom, till min förskräckelse stod ena mekanikern och käkade en macka med skitiga händer?! jag höll på kräkas, jag har aldrig förstått hur människor kan vara så äckliga att de inte tvättar händerna innan de äter framförallt inte när de är svarta av skit han kan inte ens ha försökt skölja av dom innan han stod där och höll i mackan utan papper runt!
Chefen tog ut däcket och kollade var punkan satt, och såg att ventilen läckte. Han påstår att jag måste ha skapat den själv av att kanske ha sparkat på den?! Jo för de är ju något man har tid över för jag har lixom bättre saker än att stå och misshandla min bil. Dessutom var dom de sista som rörde mitt däck och ingen annan. När de sedan fixat däcket sa han -De här kostar ju annars pengar men vi gör de gratis den här gången.
Ja de är väll inte så att jag hade tänkt göra de, om de är någon som ska betala är de väll dom som ska betala en jävla kemtvätt till min jacka!! Hur som helst fixade han däcket så nu ska de vara säkert att åka med. Tror nog att jag åker runt med sommardäcken i bilen ett tag till iaf.



Kommentarer
Postat av: mickan

fan linda, jag fick också punka för några dagar sen! Men jag måste erkänna att det var hannes, och inte jag, som krängde på ett nytt däck! haha!

2008-11-21 @ 09:25:38
Postat av: johan

Hah, sicken neger!

2008-11-28 @ 18:45:43
Postat av: Rullgardina

Han var i alla fall snäll, och jag tror han kom från typ bulgarien eller något

2008-11-30 @ 22:24:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0