Blondinbellas fest

Jag hade förväntat mig mer skvaller i tidningen från igår än denna blaska http://nyheter24.se/noje/kandisar/38670-just-nu-grattis-blondinbella. Det roliga är ju iaf att de skriver "självklart var nyheter24 där. Även 18-åringen själv var klädd i en ljusrosa sammetsklänning när nyheter24 haffade henne för några frågor" GAHAHA jag dör vem fan ser inte att de där inte är en ljusrosa dessutom är de ingen sammetsklänning heller! nyheter24 för mycket snyltning av champange låter de som!

Jag hade förväntat mig lite mer nyheter som rör om typ "blondinbella spyr i rabatt utanför cafét" eller  varför inte hennes farsa. Jag borde lära dom hur man skriver skvallerpress.


Kommentarer
Postat av: Viktor

Det känns som om artikeln är skriven av en trettonåring som försöker verka vuxen.

2008-10-30 @ 17:03:09
URL: http://jostor.se/vichle
Postat av: Din mamma

Oj, du behöver ett liv brudjävel

2009-06-10 @ 16:40:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0