Dagens göra.

Idag vaknade jag vid 08.20 tanken var att jag som igår planerat- cykla 1 timmes spinning på morgonen.
Med min dåliga självdiceplin blev det ju så klart inte så utan istället låg jag kvar och gjorde ingenting fram till klockan 10.
Satte mig vid datorn och glodde lite, tänkte skriva in min inlämningsuppgift i matte men så blev ju inte fallet när jag upptäckte att mitt wordprogram inte hade någon omfixar grejj vi måste ha för att kunna skriva alla funktioner mm vilket gjorde mig stressad. Eftersom jag vet att mitt samarbete med datorer inte brukar vara så bra så tänkte jag att det var bäst att börja i god tid. Detta har jag ju nu inte kunnat göra utan måste vänta på ett samtal från någon support som aldrig ringer. Som sysselsättning undertiden storstädade jag mitt rum för att slippa få en allergiattack och i hopp om att jag kanske får besök i morgon.

En dusch nu kanske?? Ikväll ska jag träffa mickan, de blir nog roligt. Skippar nog skolan ikväll pallar inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0