Debatt

På debatt sitter några några höger- och vänster aktivister och disskuterar. Det som skrämmer mig extremt är att vänstern sitter och förespråkar våld ifall demokratin är hotad! Rickard Karlsson AFA m.fl , du/ni som påstår sig förespråka demokrati borde veta bättre! Demokrati är inte att alla ska tvingas ha samma åsikter som dig, de är allmänbildning på låg nivå och något man lär sig redan i mellanstadiet. Du/Ni borde leva som ni lär, de är lika lite okej att du tar till våld som någon annan, ifall de är den politik ni vill utföra är de inget annat än pinsamt sitt inte och säg att du är för demokrati!

M.v.h  er trogne rullgardina!

(Juste glömde! AFA ska man kalla er ungvänster är ju pinsamma gahahaha, shit jag kommer typ bli dödad nu)





Kommentarer
Postat av: Anonym

högern förespråkar ju våld de är ju emot homosexuella och handikappade.

2008-10-09 @ 23:06:08
Postat av: Alma :)

BAH! Det var den sjukaste kommentar jag hört.



Stå på dig Linda!!

2008-10-09 @ 23:46:27
Postat av: Rullgardina

Jaja jag är inte så insatt i de där högerextreminister och vänsterfasonerna min poäng var bara att jag tycker de är löjligt att personen jag nämnde kan påstå att han är för demokrati och repressenterar AFA men ändå tycker de är okej att slå någon ifall den inte tycker samma sak som han :)

Högern som satt där nämnde ingenting vad jag hörde iaf att demokrati skulle vara att vi tycker lika som dom gör.

2008-10-10 @ 00:49:28
Postat av: Viktor

Efter två minuters research kan jag med ganska stor säkerhet påstå att den extremhöger som första kommentaren talar om är mycket mer höger än AFA är vänster.



Må så vara att många konservativa är emot homosexuella förhållanden, men de förespråkar fortfarande inte våld mot dem. För att hitta någon som är så extrem måste man gå så långt höger som nazismen, och då är det väl ändå ingen som är förvånad att våld är med i diskussionen?

2008-10-10 @ 07:42:18
URL: http://jostor.se/vichle
Postat av: Viktor

Starkt att posta utan namn för övrigt #1.

2008-10-10 @ 07:43:01
URL: http://jostor.se/vichle

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0