Den trevliga motivationen till att träna.

Idag hände någon förskräckligt när jag skulle gymma. Klockan 10.00 gick jag lunkandes upp mot ingången några minuter försenad efter planering. när jag precis ska plinga på och kollar in genom ena fönstret ser jag en halft naken tjock man som knyter skorna och visar en bit av röven i sikte mot mig! Jag gör en förvånande ansiktsmin och en dam som sätt mig kommer och öppnar dörren jag går in och tänker att jag ska se helt normal ut, mannen vänder sig om och jag ser att de är ägaren till gymmet som sitter där halvt naken med byxorna nere så man ser rumpskåran utan att skämmas! Jag håller på tappa hakan och skyndar mig av med skorna och bort mot fetburningmaskinen, efter mig kommer ägaren och ställer sig brevid mig och börjar lunka på på gåmaskinen med magen dallrandes över byxorna. Jag hade iaf hoppats på att han skulle sätta på sig en t-shirt innan han började träna men icke.
Efter 10 min tog han rökpaus sedan såg jag honom bara lyfta några vikter innan han gick och duschade. Den magen gav mig minsan motivationen till att träna ska ni  veta gott folk!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0