För att lära känna mig bättre.

Okej här nedan kommer ett litet test vad jag är fören människa så ni lär känna mig bättre hahah.

TÖNT

du har glasögon ( )

du har tandställning ( )

du pluggar alltid ordentlingt på lektionerna (X)

du gör dina läxor (X)

du har aldrig skolkat ( )

du har aldrig behövt göra om ett prov ( )

du känner dig ofta ensam ( )

du har blivit kallad tönt (X)

totalt: 3



FJORTIS

du sminkar dig i minst en kvart på morgonen varje dag ( )  

du tupperar håret och andvänder hårspray varje dag ( )

du röker/tjuvröker ( )

du har mycket "kompisar" som du bara känner på datorn ( )

du andvänder ord som puss, älskar dig m.m ( )

du håller nästan alltid på med din mobil ( )

du andvänder ungefär 5 liter parfym varje dag ( )

du brukar andvända klackskor ( )

du lyssnar mest på r'n'b och reggae ( )

du dricker ofta alkohol ( )

du har blivit kallad fjortis (x)

totalt: 1


EMO

du bryr dig inte speciellt mycket om skolan ( )

du har nästan alltid svarta kläder (  )

du sminkar dig med kajal/eyeliner ( )

du har svart hår och snedlugg ( )

du har vans eller converse (  )

du sitter ensam och lyssnar på din mp3/ipod på rasterna ( )

du lyssnar på band som tokio hotel, mcr, fall out boy, green day m.f ( )

du skär dig ( )

du är aldrig ute på kvällarna. du sitter inne och lyssnar på musik ( )

du har blivit kallad emo ( )

totalt : 0





BITCH

du skriker på folk du inte känner (X) På fyllan isåfall

du ger ofta folk "bitchblickar" ( )

du har någon gång hotat någon (X)

du har någon gång slagit ner någon (X)

du bråkar ofta med folk (X)  med min mami!

du är lättirriterad (X)

du är väldigt envis (X)

du är alltid den som "vinner" i bråk ( )

du är ofta i slagsmål ( )

du har blivit kallad bitch (X)

totalt: 7



BIMBO

du har hånglat med över 15 killar på en kväll ( )

du har stora bröst och blont hår ( )

du har linda rosing, pamela anderson, viktoria silvstedt eller någon liknande som förebild ( )

du skulle vilja vara med i slitz eller playboy någon gång ( )

du festar och blir full nästan varje helg ( / ) Till och från beroende på vad som firas.

du har haft ett "one night stand" ( )

du byter kille ungefär 1 gång i månaden ( )

du går runt med kortkort även på vintern ( )

du har blivit kallad bimbo/hora/slampa (X) 

totalt : 1,5





RIKEMANSBARN

du shoppar varje dag ( / ) Beror på vad man menar, kläder no annat skit yes.

du äger saker från d&g, gucci eller dior (X )

du andvänder aldrig samma kläder 2 gånger samma månad ( )

din garderob är alltid proppfull (X )

du har mer är 5 par skor (X )

dina föräldrar ger dig ofta pengar utan andledning ( )

du får ditt barnbidrag (X )

du har eget bankomatkort (X)

i ditt rum finns både dator och tv (X)   - Min TV är såååå fabulous lixom hahaha.

du tackar inte ens när du får pengar längre ( )

du har blivit kallad rikemansbarn (X )

Totalt: 7,5

Okej här är min saliga personliga blandning så ni får en inblick av vad jag är fören människa hahahah.


Kommentarer
Postat av: Viktor

Asså är detta skrivet av en 12-åring eller? Är man rik för att man har ett bankomatkort? Eller 5 par skor? Jag har fan mer än 5 par skor och jag hatar att handla skor.

2008-10-22 @ 22:26:52
URL: http://jostor.se/vichle
Postat av: sofia

hahaha vadå "du får ditt barnbidrag (X )"?



Hur gammal tror Försäkringskassan att du är egentligen? =P

2008-10-25 @ 21:28:04
Postat av: Rullgardina

Sofia: Haha jag vet inte! Men man vet ju att de är lite efterblivna så med deras utbetalningar hinner man väll bli typ 23 innan man får de man skulle haft när man var 13 :)



Viktor: Mycket möjligt jag snodde det iaf av en 14åring ;)

2008-10-26 @ 22:45:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0