I morgon blire party!

Okej jag sitter här och är as taggad inför morgon dagens träning. Idag har jag haft en så gudomlig träningsvärk så att jag knappt tar mig upp ifall jag sitter ner lite för länge. Idag har jag varit så E.X.T.R.E.M.T t.r.ö.t.t vilket inte har varit bra då jag har en del att ta igen vad de gäller matten. Så i morgon blir det en hel del plugg before träning!

Efter träningen ska jag direkt bege mig tillsammans med min vapendragare mickzan på barnkalas där vi ska agera lekdamer inför 25st barn. Vilka/vilken tror ni kommer skrika mest? Pass på att betta nu, tävlingen avgörs i morgon kväll av mig som är enväldig dommare. De jag gillar med mickan är att hon alltid är så rakt på sak! Med de menar jag att hon inte skämms att slänga ur sig saker. I tisdags satt vi och disskuterade (som vanligt) om saker man kanske inte pratar med vem som helst då hon slänger ur sig -Har du varit på smällen?! som att var och varannan människa har varit de. Och det är de som är såååå goood, här luskar vi inte fram ifall man har de eller inte utan frågar rakt på sak. Jag älskar hennes gälliga röst som babblar i ett tillsammans får vi tinnitus.



 

Mickan lite vindögd och packad? anyway så hade hon den i sin gammla blogg så hon tycker säkert att den är snygg, så då gör de ju inget om jag sätter in den här. Jag ska ju trotts allt bli bättre på att lägga upp bilder till mina inlägg!

Kommentarer
Postat av: Emmy

här trodde jag att ni hade värsta partyt på gång, å så vare bara ett barnkalas.. mitt jobb är ett evigt barnkalas. haha ;)

2008-10-10 @ 08:30:12
URL: http://emmyohman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0