Nu börjar allvaret!

Jag har fått en fin siden scarf i nyanserna blått och turkost av min fars kinesiska vännina som har varit i sverige för att hälsa på. Jag har gått runt med den hela kvällen och därför inte känt kylan som svept in genom ventilerna i mitt lilla rum.
När jag precis slängde en blick mot termometern visar den -0,8C utomhus, det är INTE okej......
Idag har jag hunnit med att träffa mickan, hängt i centrum, pluggat MaC och ekonomisk historia, träffat min far, köpt deo och köpt nytt nagelack i en vacker röd höstaktig färg. Mycket för att vara min vardag för tillfället med andra ord.

Mitt nya nagelack



Okej de är lite gay att lägga in en seriös bild på sina naglar i en blogg men ändå.
I morgon ska jag klippa mig men innan de blir de gym!


Kommentarer
Postat av: Viktor

fan va bögig du är linda...

2008-10-08 @ 08:22:18
URL: http://jostor.se/vichle

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0