Okej bara för er!



Här kommer ett nytt test för att ni nya läsare ska lära känna mig bättre.
Jag ska försöka svara så bra och privat som möjligt.

Utseende:

Hårfärg: Blond

Ögonfärg: Mörk blau.

Längd: 157

Ålder: 21,9 i huvet typ 12 

Kärlek:

Gillar du någon? Japp!

Tillåter du din kille röra vid dig? Lite svår att ha ett förhållande annars :p

Överallt? HAHAH

Har du playat någon? Inte på senaste år tror jag. haha om någon känenr sig orättvist bedömd skriv till mig.


Har du sett/smakat sperma? Jag trodde detta test skulle vara anpassat till barn?

Har du haft sex? Hemligt

Hur många förhållande har du haft? typ vad kan de vara, 25+ iaf

Smak & Stil:


Vad har du på dig? Strumpbyxor, linne, kofta

Hur ser dina trosor ut? Som mickan hade sagt "samma som jag hade för 10 år sedan, du vet såna där som är så skönt utslitna i resoren.

Har du någon Bh?  Haha ja

Hur ser den ut just nu? Vit och utsliten

Har du bytt stil någon gång? Stil nope, jag kör på den gammla vanliga slitna looken.

Vem är din förebild? Mig själv oftast gahah


Bad Days:

Har du varit ute en hel natt? Ja jag minns när vi var i 14-års åldern. Jag och mina tjejkompisar skulle vara te en hel natt vi klarade hela natten men blev påkommna tack vare den enas  brorsa fan vad skit han måste ha fått från oss efter de.

Har du haft sex på fyllan? Ja

Har du rökt? Nej jag har faktist inte ens testat :)

Har du snusat ?
Ja och det var skit äckligt fattar inte vilka idioter som gör de!

Har du gjort något olagligt? Ja det har jag välla.

Har du slagit någon ? Japp de har ja

Ja/Nej:
Är du allergisk mot något? Ja någon speciell dammpartickel och äckliga människor.

Tror du på Gud? Nej med ödet.

Är du vegitarian? Ibland när jag vill vara lite emo.

Är du olydig? haha oftast

Har du vart med om ett stort gräl? Säkert inget jag lägger på minnet för att minnas men ja säkert med min mor någongång gahah


Kommentarer
Postat av: Bajs-Malin

"Har du haft sex? Hemligt"

"Har du haft sex på fyllan? Ja"

okeeeeej...

2008-11-04 @ 16:17:21
URL: http://minbloggärbättreändin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0