SKÄRPNING!

Jag ber så hemskt mycket om ursäkt till alla mina dagliga cirkus 30 läsare för den dåliga uppdateringen! Jag har inte befunnit mig på land eller haft en dator med internet till hands därav hoppas jag att ni förlåter mig buhuhuhuh!

Jaja anyway! Här kommer lite uppdatering på sånt som jag glömt bort att tala om för er!

1. Ni som röstade på att mickan skulle föra mest liv på barnkalaset hade fel. Ungarna var helt galna och de enda mickan tillförde var att först uppmana barnen till att slåss med varandra och sedan att de skulle vandalisera hela placet. Så ska ni anlita mickan till ett barnkalas keep your eyes open.

2. Bästa sätten att glömma ett ex är följande;
1.) HATA HONOM/HENNE från erat djupaste hjärta!
2.) Var inte kompis med personen.
3.) Lägg alla foton och minnen i en låda på vinden tills du kan gå steget längre och bränna upp den!

Det var allt för denna trevliga söndagskväll som spenderas helt ensam @ my place. Idag är de jag som är the king of the castle och ska unna mig tröstätning för att jag levt så onyttigt denna helg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0