Vilken armhåla väljer du?

Idag efter duschen upptäckte jag att min deo var slut. Den räckte bara till en armhåla så jag fick gå och lukta svett i den andra. Så klart ska jag glömma bort att köpa en ny när jag ändå var nere i centrum så de blir nog till att gå och lukta svett i morgon med.




I morgon ska mickan ringa och väcka mig vid kl 09.00 som en liten förvarning att hon är på ingåendes två timmar senare. Vi ska umgås och ta en tripp ner till á la stora väsby centrum för att kolla runt lite. Där ska jag köpa ett nytt nagelack som jag gått och blivit döds förälskad i samt en ny DEO. inte för att mickan inte gillar min naturliga doft, jag vill bara inte att andra i min omgivning ska börja ta avstånd.
ciao!


(ps.Flickan självklart är de inte flickan på bilden som skrivit brevet)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0