Aggresionsproblem nummer una.

Jag har precis suttit och tampats med andragradsekvationer i min otroligt roliga mattematikbok 3000. Jag har gjort fyra tal på fyra timmar och min dator har blivit ihjälsparkad ett antal gånger i kombination med att jag skrikit och hatat allt i världen. Ett tag hotade jag med att ta livet av mig och ett annat hotade jag med att spränga världen.
När jag inte var arg på mig själv längre riktade jag istället min ilska mot boken och började kalla den för pitt-kuk formeln och att när jag var klar med den skulle den brinna i helvetet. Som straff fick jag tillbaka att talet jag kämpat med inte hade någon lösning..........


Kommentarer
Postat av: Alma

Haha den där boken framkallade samma symtom hos mig så den borde verkligen brännas...

2008-09-18 @ 18:01:49
Postat av: Rullgardina

haha jag vet jag avlider varje gång jag öppnar den men de är ju bara trotts allt 18 veckor kvar nu innan jag slipper den ;)

2008-09-18 @ 21:40:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0