Den gammla goda gymnasietiden.

Jag satt och kollade igenom lite bilder och hittade några inte allt för snygga från mitt gammla poolparty jag hade tillsammans med några gymnasieklass kompisar för två år sedan. Det fick mig att le stort och tänka tillbaka på de tre roliga åren jag hade tillsammans med dem. Här kommer lite smakprov på vad vi sysselsatte oss med och vad jag saknar. 

1. Dra ner byxorna och visa rumpan för Lina och kristi genom glasrutan på plan 3, varje fredag som en god start på helgen.

2. Limma ihop egna minibomber för att kasta på frasse varje fredag på våran seriösa lektion staden&framtiden.

3. Skämma ut Kristi varje morgon då jag kom åkande eller knappt åkande kanske man ska säga i min fula lilla ruttna bil. Eftersom jag inte såg henne fören jag passerat busshållsplatsen när hon satt ner var jag tvungen att tvärnita och hastigt backa tillbaka och tuta så de blev lite extra pinsamt att hon känner mig.

4. Skolmaten och Jalapenon schasneis med sin köttryggsäck.

5. Budapest resan.

6. Alla lektioner som vi gjorde lite roligare.

7. Att mobba och vara dryg mot kristiiiii, fast när jag tänker efter var de typ hon som mobbade mig men jag var iaf dryg och de var de som räknades...

8. Jag var inte så aktiv på Svenska lektionerna sista året men när vi kom in på olika sätt att kommunisera på så frågade vår lärare ifall vi visste något prakt exempel, jag räckte snabbt upp handen och berättade att delfiner gjorde de under vattnet och ungefär lät -kuuuuuuuuuurrrrrrpiiiiiiiii. Efter de fick jag mycket beröm minsan!


Thumbnail Thumbnail 

Nu är de dags att sova och de kommer jag göra bra!

Kommentarer
Postat av: Viktor

Värst va du flabbar på, trött? :P

2008-09-15 @ 23:47:58
URL: http://jostor.se/vichle
Postat av: Mysan

Du glömde nakenspringet i korridoren på budapestresan sötnos. Tror jag har lite bilder på det til och med=) Du känner inte att du vill ha dom och lägga ut i bloggen=)

Du är SÖÖÖÖÖÖÖÖT!

2008-09-19 @ 11:32:47
Postat av: Rullgardina

HAHAAHAH! ifall jag inte blir något i framtiden lovar jag att slänga upp dom, självklart ska jag inte göra mina läsare besvikna vem vill inte se mitt as lixom, om inte annat så gillade ju du de ;)

2008-09-19 @ 14:26:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0