hahhahah ahahahaha

Dog nyss av garv och dör fortfarande av de. Bilden här nedan visar hur busshunter bryter foten av en fotograf och detta ska självklart klassas som en exklusiv nyhet i aftonbladet. Min favorit är ju självklart att han ser så himmla aggresiv ut på valet av bilder.

Basshunter bryter foten på fotograf

  Knuffades av scenen på repetitionerna - olyckan filmades


hahahahahah jag dör, EXKLUSIVT!!!!!!!!!! hahahah

Nu: dags att bli seriös...Frukost/lunch står på schemat, måste sedan iväg till skolan för att kolla om de har någon Matte C bok av nytt skick, tydligen kan vi inte använda någon med samma innehåll men annorlunda utsida.
Ska sedan läsa vidare i min bok -vår världs ekonomiska historia. Jag ligger redan före i schemat att plugga halvtid är slappisch :)

Kommentarer
Postat av: Hemlig än så länge

hej jag undrar ifall du inte kan lägga in en bild på dagens outfit och sånt, det skulle vara kul att se :)

2008-09-04 @ 11:17:18
Postat av: Viktor

Haha!

2008-09-04 @ 12:45:28
URL: http://jostor.se/vichle
Postat av: kattis

jaaa ge mig dagens outfit nu linda kom igen!

2008-09-04 @ 14:07:02
Postat av: Rulgardina

Till hemlig än så länge:



Detta är ju förståss ingen modeblogg men för att gottgöra dig inget nytt tillskillnad från vad jag brukar gå runt i. Vem är de som har så hemlighetsfullt namn? mickan?? lucas?? empy??

2008-09-04 @ 20:49:24
Postat av: Empy

hahaha inte jag faktiskt ! :D

2008-09-04 @ 21:40:49
URL: http://emmyohman.blogg.se/
Postat av: Josefine

haha men åh

2008-09-08 @ 12:00:01
URL: http://juisy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0