Mycket gjort..

Idag har jag fått mycket gjort vad de gäller övning på självdiceplin och motivation till skolan. Efter mitt frukost intag bestående av Tacos åkte jag ner till centrum där jag satt fyra  intensiva timmar och läste samt skrev sammanfattningar i och ur min bok - Vår världs ekonomisk historia. Jag fick klart 80 sidor vilket innebär att jag nu bara har 100 kvar.....
Efter det kom min mor och gjorde mig sällskap över en middag vilket var trevligt. Vi besökte sedan vårt kanske inte allt för stora utbud av affärer i centrum där jag fyndade en bedårande kofta som fick följa med hem som belöning samt att jag håller på frysa ihjäl för varje dag som går.

Här är mina pluggtips:
1. Gör pluggandet roligt. T.ex sitter jag för de mesta nere i centrum när jag pluggar, de gör att jag varvar mellan att plugga och kolla på alla loosers. haha
2. Lek mogen. Det är ju moget att ta intiativet att plugga lixom, att leva in i rollen gör de ännu mer moget. (HAHAHA)
3. PLUGGA TIIILLLILLS DU DÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖRRRRRRRRRR.
4. DÖÖÖÖÖÖÖÖÖ SOM ETT DJUUUUUUUUR

Kommentarer
Postat av: Viktor

Det var väl halva första tipset som lät seriöst :p

2008-09-19 @ 11:42:21
URL: http://jostor.se/vichle
Postat av: Rullgardina

vadå jag tyckte alla var seriösa jag lär mig ju mest när jag håller på dö

2008-09-19 @ 14:27:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0