När ska man egentligen säga hej?

Idag nere i centrum såg jag min oppsition komma gående mot mig. Ett flertal gånger har vi råkat träffa på varandra utan att säga hej vilket känns lite pinsamt med tanke på att vi suttit i samma nämnd (dock inte samma parti) under snart två års tid.
Jag samlade mod till mig för att säga hej och i precis samma sekund som jag uttalade mig med ett svagt -hej kollade hon bort och folk som hörde mig trodde jag sa hej ut i tomma intet.

Detta är en otroligt pinsam situation jag hamnat i, de känns som de vuxit upp en vägg  mellan oss som man inte riktigt vet hur den står. Ikväll ska jag nog bryta denna vägg och säga hej, det börjar kanske bli dags nu.......

Kommentarer
Postat av: Viktor

Haha, bara att ta fram släggan då! Fast hon kanske tycker det verkar lite hotfullt då :(

2008-09-24 @ 17:28:48
URL: http://jostor.se/vichle

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0