Sjukling.

Jag har gått in på min tredje sjukvecka nu och denna vecka har de varit som värst. Idag har jag i stort sätt sovit hela dagen, vilket absolut inte är likt mig!!! Därmed har jag kommit rejält efter i min veckoplanering!!
Följande kurer har jag testat för att tillfriskna (vilket ej verkar ha gett resultat)

1. Leva som vanligt- alltså ett sjukt fast friskt liv.
2. Äta vitlök- och inte en ynka klyfta, här talar vi om en rejäl dos som hackades upp och svaldes ner med vatten.
3. 1liter apelsin juice- en riktig c-vitamins överdos!
4. Te och honung- i mängder, jag har i stort sätt levt på de!
5. Alkohol- en rejäl sup!
6. Huvudverkstabletter- hjälpte bara mot huvudvärken




Inget av följande hjälpte så ni behöver inte testa även om aftonbladet rekomenderar de.

Kommentarer
Postat av: Viktor

Hmm, vet inte om kombinationen alkohol och huvudvärkstabletter är att rekommendera, det är väl iofs inget annat heller eftersom huskurer aldrig har fungerat om man inte trott på dem. Placebo...

2008-09-12 @ 18:48:46
URL: http://jostor.se/vichle
Postat av: Rullgadina

Jahaaa så tidningarna skriver de bara för att sälja??

2008-09-15 @ 14:26:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0