Depression......

De senaste tre dagarna har jag lidit av någon form av depression, jag har inte velat göra nååångon ting och tycker för varje dag som går att jag bara blir fetare, blekare och dummare i huvet. Detta är absolut inte likt mig och de måste vara något för tillfället jag inte mår bra av, jag är ju alltid glad jag brukar alltid känna mig glad!! Följande har jag kommit fram till.

1. Skolan går inte som planerat jag börjar tappa motivationen och det blir inte bättre av mina föräldrars syn på utbildning då jag börjar tro att min mor skulle kunna offra livet för att jag inte skulle sluta på matten. De gör i princip allt och försöker uppmuntra mig till att fortsätta.
Jag däremot vet att jag kommer ta livet av mig den dagen då jag står där ska öppna brevet och ser ett stort IG på mitt matteprov då jag lägger ner 4 timmar om dagen och kommer göra de fram till januari på den här jävla skiten!!

2. Jag har inte kunnat träna på 1 ½ månad p.g.a förkylning och plugg. Nu är vägen sååå lång tillbaka tills där jag slutade.

Plötsigt får mig något att garva de är bilden här nedan som påminner så mycket om mig när jag får mina vredes utbrott över saker och ting ofta p.g.a min mor som den utlösande faktorn då jag hotar med att flytta hemifrån.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0